Bizimde aynı sorunumuz vardı bir aydan sonra başladı oğlumda epeyce uğraştık durumu epey içler acısıydı biz antibiyotikli krem kullanmak zorunda kaldık bir hafta içinde her şey geçmişti ama halen ducray kullanırım çok beyaz tenli o yüzden demişti doktorumuz bize ve bioderma kullanıyorum ben atopik ciltler için sık sık nemlendirin vücudunu bulunduğu ortam çok sıcak olmasın serin olsun biraz en kısa zamanda geçsin inşallah 🙏