Rez Hadi yaa özrün kabahatinden büyük! Güya imkanı olmayanlar için söylüyormuş ne yazdığın belli düpedüz verilen parayı yiyorlar demeye getirmişsin ayıp yaa! Asıl özelde paralar yeniliyor çok biliyorsun ya bunu da bil! Özelde çalışan öğretmenlere maaşı bazen eksik bazen geç yatıyor bakanlığın verdiği eğitim ödeneği ellerinden zorla alınıyor çocuklara çok şey yapılıyormuş gibi velilerin gözleri boyanıyor öğretmenleri yasal saatten fazla çalıştırıyorlar strese sokuyorlar.. velileri etkinlik ücreti diye yoluyorlar daha sayayım mı!! Ülkede gerçekten kaliteli çok az özel kurum var çoğu göz boyama git paran varsa onlara bayıl madem! Devlet okuluna verdiğin 3 kuruşun hesabını tut özele verdiğin 30 binin hesabını tutma aferin 👏