Kahkaha
Devlet anaokulları ve anasınıflarında aidat yasaldır, miktarı valilik tarafından belirlenir ve yönetmelikte olan bir şeydir.
Şimdi nereye kullanılıyor söyleyeyim; okullara hizmetli verilmiyor ve velilerden yasal olarak alınan aidatlardan hizmetlinin maaşı ve sigortası ödeniyor.
Sınıfların illaki eksiği oluyor, tamiratı oluyor, oyuncak ihtiyacı, hikaye kitabı ihtiyacı, temizlik malzemesi ihtiyacı oluyor ve tüm bunlar aidatlardan karşılanıyor.
Çocuğunuzun kırtasiye masraflarını elbette ki siz alacaksınız çünkü onlar kişisel ihtiyaç ve kişisel ihtiyaçları her veli kendisi almak durumundadır. Çocukların dolabında duran, üstüne isim yazılan her ürünü çocuk tek başına kullanır ve durum böyle olunca bunların aidatlar ile karşılanması söz konusu olamaz.
Kısacası okul öncesi eğitim aidatı yasaldır. Nereye giderseniz gidin, dilerseniz şikayet edin hiç bir sonuç alamazsınız.
13 yıldır devlette kadrolu öğretmenim, bu aidat olayı hep vardı hiç değişmedi ve aynı şekilde velilerin bu konudaki soru işaretleri de değişmedi 😁
Kahkaha