Tuana35 daha küçükmüş 2 saat iyi bir süre ama ben 2 aydan sonra 3 4 saatte falan emzirmistim yani sarılık için ekstra emzir vs demedi annesütüne devam edelim kesme sakın dedi sadece ben sormuştum gece kaç saatte emzireyim diye o da ayına göre en fazla 3 saat yada 4 saat vs demişti gündüz saat yok ne zaman isterse 6 aylık olucak hala bile gündüz ne zaman isterse emziririm