Suigeneris burda alerjisi olan bebekler var mesela ve mamaları farklı tadaları çok kötü olduğu için mesela mamaların için bir damla pekmez damlatılıyo hepside doktor önerisiyle çokça burdada okudum kendimde bebeğim hasta olduğunda mamayı bıraktı antibiyotikten dokayı acı geliyodu bırakınca tadlandırmak amaçlı çok az mamasına kattım yani tabiki siz bilirsiniz ama hiç verilmiyo değil bebeğim 3 aylıkkende yine su verdim hergün bir iki öay kaşığı hasta oldu doktor kendi dedi beş altı kaşık ver die yani bunlar zehir değil tabiki fazlası zarar bebek sonuçta ama iğne ucu kadarda bebeğinize bişi yapmaz die düşünüyorum ama dediğim gbi sadece tavsiye yapıp yapmamak size kalmış