Atak arkadaşlar ve bence en zorlu atanlardan bu. 2 aylıktı bebeğim . Eşim ise giderken uyanirdi, akşam 21.00 den önce uyku yoktu. Kafayı yiyecektim gerçekten. Şans eseri uyuyor, 5 dk mutfağa gidip döndüğümde uyanıyordu. Bir de Reflüsü vardı ek. Çok zordu çok ya. O kadar kabullenmistim ki kucağımda gezdirmeyi ve uyumamasini , duzeldiginde 1-2 saat uyuması şok etkisi yaratmıştı. Allah yardımcınız olsun mümkün mertebe sakin kalarak atlamaya çalışın zor biliyorum. Burada destek çok önemli işte. Birinin 1 saat ilgilenmesi bile yetiyordu bana.