Mavigri Mrv_ güldürdünüz beni valla deniyorum ağlıyor çığlık çığlığa bişey yapıyormuşum canı acıyormuş gibi sussun diye pes edip veriyorum ya direnmek lazım :)
CankizimRavzam Mavigri ahaha 😅 hOsgelir sefa gelirsiniz 🌺 Sütte yok eskisi gibi boş boş çekiyor ama mmmmmhhh güjey diyo yani süt güzelmiş kanımı emdin vampir diyom gülüyor bana sıpa 😅
Mavigri CankizimRavzam emzirmek çok güzel keşke benim oğlumda emse iki yaşına kadar benım sütüm de beslemiyor kilo alımı çok az keşke hep yetse de emse ama gerçekten yoruyor memeden ayrılmamaları :))
CankizimRavzam Mavigri Olsun be güzelim 💐 Senin sevgin merhametin de yeter bebeğine 💕 Ama cidden bıraktırmak çok zor ilk doğduğunda emsin diye uğraşıyoruz şimdide bıraksın diye ama ben çok zorlamiyorum gittiği yere kadar napiyim
Nur1818 Mavigri benim oğlan 6 aylik gündüzleri hareketli Bi müzik açıp ritim tutuyordum yorulup uyuyor 😁
Nur1818 Mavigri deneyin uykusunun geldiğini anladığınız an karnı tok olmuş olsun mesela 1 saat önce emzifin ek gıda verin uykusunun geldiği an hafif müzikle kucağınızda ritim. Tutun yorulup uyuyacak 😁 deneyin derim.
Mavigri Nur1818 ek gıdaya başlamadık daha ama suan öyle yaptım emzırdım sallıyorum besıkte ninniyle ağlıyor ama direniyorum
Nur1818 Mavigri ağlatma canm kucağında salla ilk beşikte başlama bence şarkı söyle şarkı aç yada ilahi açabilirsin vakıa süresi inşirah suresi aç pispisla kucağında
Mavigri Nur1818 sonuç yine memede uyuduk :))) olur birde öyle de deneyeyim inş yolnu buluruz böyle böyle teşekkür ederim
Nur1818 Mavigri rica ederim canm benimkinde her gece beşiğine yatırırım ama o zırt pırt uyanır yanıma alırım bnde. Zamanla bnce duzelir yine memede uyur belki ama döner arkasını uyur büyüdükce. Sallayınca da sallamaya alışıyor yani hepsi zor.