Mavigri benim ki dogdundan beri 6+ kullaniyor, dis konusunu hic arastirmamistim gerci doktorumda bisey soylemedi bu konuda buyuk emzik tutuyor fln dedigimde.. siz bi deneyin tutarsa bali birazda olsa dinlenirsiniz, emzik cidden hayat kurtariyo..
Benimkide biberon almiyodu emzigi cikarip biberonu veriodum agzina arada ki farki anlayinca baya bi iciyodu🤣 sut bitinceye kadar boyle devam ettirdim ve alisti
Bu arada oglum 2 gun once 5 aylik oldu