Gkyz27 teşekkürler canım aynen bende doymamış mı diye düşünüyorum Kİ doymamasına imkan yok yani 😂 ama çok zorluyor bu durum beni ara öğün sonrası tekrar mama içtiği için tıka basa yemiş gibi ne bileyim fazla da yedirmek istemiyorum ama doymamış gibi olunca veriyorum bende ay anlatırken bile yoruldum anladın beni 🫠🫠😂