Merhaba anneler anlam veremiyorum kızım 7.5 aylık yemede bir problem yok çoğunlukla seçmiyorda tek tük belki ama mama içtiği için öğün sonrası mama istiyor ve uzun süre ağlamaya başlıyor karnının doymamasına imkan yok örnek veriyorum kahvaltısını hazırladım güzelce yedi ama sonra tekrar mama istiyor o mamayı içmeden de susmuyor diş de çıkarıyor çok yoruldum yani hem mama hem yemek aşırı fazla olur diye düşünüyorum ben ne yapmalıyım desem ki hiç yemek yemiyor tükürüyor falan ama yemesi de iyi 🥲🥲🥲