KLbRaa Bizde çok zor çıkarttık doktor 2gün sonra çıkartın dedi eğer kendi düşerse karışmayın demişti bende 1gğn sonra çıkarttım herkes yapıştığını söyledi sargının korktum açıkcası küvetine ılık su doldurup 1saate yakın uğraştık annemle zeytin yağı da döktük rahat açılsın diye yavaş yavaş söktük ama yapışan yerleri açılmakta zorlanınca bebeğimin canı çok yandı çok ağladı birazda kanaması oldu ağladığı için sanırım bandajın yapışmasıda etkili olmuştur böyle olcağını bilsem ilk gün direk çıkartırdım kremini sürüp karton bardak koyuyorum bardağın iç kısmını zeytin yağlıyorum pipisi değip yapışmasın diye 2numara büyük bez takıyorum ayrıca