KLbRaa Doktorunuzun önerdiği şekilde yapın. Havalar çok sıcak bebegim terlemisti, doktor 1 hafta banyo yaptırmayın demişti ama ben sargıyı ılık su dolu küvete oturtarak yumuşatmaya çalıştım. Sargı bezi pipiye yapışıyor. Çok zordu. Çok ağladı. Suyla, ev yapımı kırmızı kantaron yagiyla yumusatip oyle cikardik. En az yarim saat ugrasmisizdir. Baktim suyun icerisinde ciplak oturmus o sekilde banyosunu da yaptirmistim. Bir sorun olmadi. 3 gün sonra cikardik biz sargiyi ama. Pazartesi sunnet oldu. Carsamba sargiyi cikardik. Siz bilirsiniz yinede. Yanıltmak istemem sizi. 🌸😊