Sevcan_12 tavsiyem öncelikle yaptırmadıysanız bir kan testi yaptırın değerleri normalse siz elinizden geldiğince farklı tariflerle ona yemekler sunun ama isteyip istememek onun elinde❤️ Kansızlık b12 eksikliği falan da iştahsızlık yapıyormuş gerçekten oğlumda onlar eksik çıktı ve baştan beri benim aşırı çabamla iki lokma yiyor bir iştahsızlık vardı. Bazen ne kadar üzülsek, karnı doysun istesek de istediğimiz gibi olmuyor siz çok iyi bir annesiniz, elinizden gelenin fazlasını yapıyorsunuz belli ama bazen rahatlamak gerekli. Ben kendimi telkin edip akışına bıraktığımdan beri daha iyi hissediyorum öbür türlü her yemek saati yaklaştıkça resmen acı çekiyordum yine yemeyecek diye 🌸