Elifbeyzam
Bakın bu platformu senelerdir kullanıyorum amacım kimseyi kırmak değil aynı göre normal kilosu olsaydı oraya da yazarım derim ki bu çocuğun kilosunu neresi az, önde olsa evet önde derim ayına göre biraz az olsa bunu da söylerim yani burada kötü bir yorum yapmadım güzel bir üslupla yorum yaptım evet alacak durumumuz yok demiş ama ek gıdaya gelinceye kadar bu annemiz zaten kilo aldıracak tarifler denemiştir yani ben denemiş olduğunu düşünüyorum bazen sadece internette gördüğümüz pirinç unu irmik gibi tarifler çocuklara kilo aldırmıyor raporlu mama kullanması gerekiyor lütfen bilmeden böyle yorumlar yazmayın. Bazen hormonlardan kaynaklı oluyor yesede kilo almıyor bu yüzden çocuk endokrin bölümüne gönderilmesi gerekiyor ya da gastroentoloji gibi bölümlere gönderilmesi gerekiyor yani söylediğim gibi çeşitli tarifler deneyip kilo alamayan çocuklar var benim kendi yeğenlerim çok güzel yer erkek olan daha yeni toparlandı kız yeğenim bayağı zayıf mecbur raporlu mama verdi kız yeğenim her şeyi yer, yediklerini saysam dersiniz ki o çocuk kilolu olur ama kilo almıyor o yüzden ben de raporlu mama yazdı mı doktorunuz dedim ki raporlu mamalarını devlet karşılıyor. Ayrıca ek gıda ile arası nasıl diye de sordum bazen kilo alımı yediklerinden içtiklerinden kaynaklı olmuyor.