nurhayat97 e_if357 gerçekten yorucu süreç inşallah sizinde iyileşip takibi biter yazarsınız yine gittiğinizde biz bu salı gidiyoruz
nurhayat97 e_if357 evet gittim yine bi tık var gibi dedi 3 ay sonraya tekrar gün verdi tam iyileşmelerini istiyoruz genelde dedi ama iyi gördüm düzelmiş çoğu dedi
e_if357 nurhayat97 bizde oyle demişti 2 ay önce kızım yürümeye başlayınca duruşunda fark ediliyor şimdi tot.color diye bir boyunluk var onu kullanacam
nurhayat97 e_if357 umarım tamamen düzelir bize de ayna karşısında yapılan bi egzersiz var o kasları güçlendirir dedi
e_if357 nurhayat97 gönüllerde bir bir sıkıntı yok ama duşumuz daha düzelmedi sizinki tamam düzeldi mi Instagram kullanıyor musunuz size hesabımı vereyim ondan fotorafla cocuklarımızın durumunu takip edelim
nurhayat97 e_if357 bizde de hafif var gibi hala takipteyiz ama dışarıdan çok anlaşılmıyor gibi olur ekleyeyim