e_if357 dün kontrolümüz vardı şu an 8 buçuk aylık desteksiz oturmaya başladığından beri daha iyi hareketleri vs doktor da güzel ilerleme olduğunu söyledi bi tık kalmış sadece onu da dışardan bakan anlamaz belki de kafa şekli de oturmaya başladığından beri sağ sol dönüp yatmaya başladığından beri düzeldi doktorda zaten yaşına kadar yüzde 90 geçiyor demişti bi dahaki kontrol yaşına yakın ve sanırım artık takibi bitecek