BAB20 canım benım kızım da 22 ekimde 2 yaşında olacak dediğin gibi aynı durum ama ben hiç endişelenmedim. Normal bu aya göre bence. Endişelenmek mi lazım acaba. Benım kızım da baba gel, mama bitti tarzı ikili cümleler kuruyor. Zaten daha gecen ay başladı anlık tekrara. O yüzden bence normal bu ayda