Oğlum 23 aylık ekim 20 de tam 2 yaşında olucak şimdi. Saymadım ama 50 60 belki daha fazla kelimesi var. Renklerin hepsini biliyor. 10a kadar sayıyor ne diyorsam oda aynısı diyor yada demeye çalışıyor 2 li cümlelere daha bu ay geçti. Bu kelimelerde, baba yok baba gitti, kamyon pis gibi gibi basit cümleler. Ama başka türlü derdini anlatamağı için sinirleniyor ve dıgıl dıgıl dgıl konuşuyor. Tv izliyormu derseniz gün içinde 1 saat evet ama herşey izlemiyor sadece eğitici şeyler. Artık kafam çok karıştı ilk evladım bi tecrübemde yok yavrum şöyle bi konuşsa o kadar rahatlıycak ki anlatamadıkça asabileşiyor üzerine birde 2 yaş senderomu işin içinden çıkamıyorum