Minikminik ben eti yıkıyorum sonra tencereye atıyorum kapağını kapatıp altını en kısıkta açıyorum kendi sulanıyor sonra suyunu çekene kadar o şekilde kalkyor arada karıştırıyorum . Daha sonra su ekliyorum suyunu çekene kadar devam pişiyor daha sonra suyunu çekince terayağını ekliyorum tereyağıyla iyice kavuruyorum bütünleşene kadar . Bunlar 2 saat içinde falan oluyor tabi hemen değil . Eğer sertse yağdan sonra biraz daha su ekliyorum istediğim kıvama gelince kapıyorum ben çık pişmiş tel tel ayrılan kıvaöda seviyorum kızım da öyle seviyor o yüzden 2-3 saat pişiriyorum bu şekilde