Deletedmom110 emme süresi kısalınca bi tedirginlik oluyor ama ilk günlerdeki gibi değil artık güçlendi o yüzden kısa sürede doyuyor olabilir olumlu düşünün🤗 valla ilk 3 ay gaz, 4. Ay uyku, 5. ve 6. Aylar diş derken her ayın ayrı bir zorluğu var. Sağlıklı olsun da bebişlerimiz öyle böyle derken büyüyüvercekler, anlamıycaz zaman nasıl geçmiş. Anne olmak çok zor ama çok güzel bişey 😇