Deletedmom110 hala son sürat devam valla diş çıktığı sürece de devam edecek bence 😂 diş huzursuzluğunu emin olun anlarsınız. Bizimki şu an bulduğu herşeye saldırıyo ve deli gibi şiddetle ağzına sokuyor, hatta artık başparmağnı ağzına sokup döndüre döndüre kaşıyor dişlerini, gece uykulaımız bitik durumda ek gıdaya başladık 4 gün gayet iyiydi, 5. Gün bugün kati suretle istemiyor, sadece memede sakinleşiyor ve sürekli kucağımda olmak istiyor. Gerçi 6.ayda artık anne baba bırakma kaygısı da oluşmaya başladığı için bizde hepsi üstüste geldi. Bir de her bebeğin diş çıkarma süreci farklı oluyor, çok sakin sessiz sedasız çıkaran bebekler de var, dilerim sizinki öyle olur🙏🏻 bizimki canımıza okuyor çünkü 🤦🏻♀️