ONAEA benim.de yenidoğan canım pompa gibi meme.yapisti doğar doğmaz sonra uyuyo diye biberonla verdim sütümü hep çocuğum.emmeyi unuttu o kadar kötü aliyo ki sadece mememnin ucunu zor sokuyorum bu seferde canım çok yaniyo sürekli hassasiyet yara agliyorum resmen. Sagmadan da olmuyo kaşıkla falan sütüm ziyan oluyo bende gittiği yere kadar biberonla kendi sütümü vermeye çalışcam