Kızlar yeni doğum yaptım 10 günlüğüz bugün mememi alırken ağlıyor ağzında bekletiyornbazen emiyor bazen emmiyor sağım yapıyorum ama emzirmek istiyorum önerileri olanı bekliyorum 🐣🥺
Bu arada mama aptamil kullanıyoruz ve emzikte alıyor bazen biberon ve emziği de kabul etmiyor emmeyi mi unutuyor böyle bişi yaşayan var mı aranız da 😥