Birdunyabircennetannesi merve_mevaa Vesikalık tarzı fotoğrafı kabul ediyorlar. Vesikalık resminiz varsa onu çekin onu koyun o zaman kabul ederler ben online istedim 1 hafta içinde geldi
Kalpatisi_ TgbSG istanbulda oturup bebeği olan tüm anneler alabiliyo ve bebeğiniz 4 yaşına gelene kadar kullanabiliyosunuz. Otobüslerde vapurlarda falan kullanabiliyosunuz. Ben eminönüne geçerken ücretsiz geçtim mesela 😅
Dilek44 merve_mevaa benimde aynısı olmustu tekrar girip bilgileri güncelle var oradan fotoğraf değistirip vesikalık bi fotonuzu koyun oluyor ben oyle yaptım ıkı gun sonra adresime geldi