merve_mevaa Online siteden anne kartı başvurusu yaptım 2 ay önce , fakat resim uygun değildir bilgisi geldi tekrar deneyin yazıyor ama girişte sitede zaten bir başvurunuz bulunuyor yazıyor
Mcnkarsel merve_mevaa size yakın yer varmı bilmiyorum ama gidip başvuru yaptıgınızda direk veriyorlar. Hiç beklemeyin bence. Yada çağrı merkezlerini arayın onlar yönlendirsin sizi
Birdunyabircennetannesi merve_mevaa Vesikalık tarzı fotoğrafı kabul ediyorlar. Vesikalık resminiz varsa onu çekin onu koyun o zaman kabul ederler ben online istedim 1 hafta içinde geldi
Dilek44 merve_mevaa benimde aynısı olmustu tekrar girip bilgileri güncelle var oradan fotoğraf değistirip vesikalık bi fotonuzu koyun oluyor ben oyle yaptım ıkı gun sonra adresime geldi
Mcnkarsel merve_mevaa ibb başvuru merkezleri var. Anne kart başvurusu yazdığınızda konum olarak en yakını gösterir size. 1 adet foto ve 60 tl istediler benden. Hemende aldım kartı
Birdunyabircennetannesi TgbSG 0-4 yaş çocuğu olanlar. Minibüs hariç her yerde geçerli. İstanbul için ama
Kalpatisi_ TgbSG istanbulda oturup bebeği olan tüm anneler alabiliyo ve bebeğiniz 4 yaşına gelene kadar kullanabiliyosunuz. Otobüslerde vapurlarda falan kullanabiliyosunuz. Ben eminönüne geçerken ücretsiz geçtim mesela 😅
Mrysmg merve_mevaa 35 tl vermistim yanlis hatirlamiyorsam. Bu bazi metro duraklarinin orda karavan gibi araclari oluyor ya belediyenin onlarda orada duruyor. Örneğin ben çekmeköye gittim orada meydanda duruyor hemen herkesin göreceği yerde. Fotoğraf istiyorlar sadece verdim 10 dakika sürmedi işim aldim çıktım
Mrysmg Ysr35Kdr bebeğiniz 4 yaşına gelene kadar istanbulda istediğiniz her yere hiç bir ücret vermeden gidiyorsunuz. Metro metrobüs iett hepsi bedava