Melekanne91 Tweetyy ben makinada mayaliyorm.dusunun orda bile tutmuyor.ama vivo mayayi deneyin o her ikisindede tutuyr
Denizzz88 Tweetyy ben vivo marka probiyotik maya ile yapıyorum makinede yapıyorum güzel tutuyor önce sütü 45 dereceye ısıtıp mayayı içine atıp 5 10 dk aktifleşsin diye bekliyorum sonra kavanozlara koyup makineyi çalıştırıyorum taş gibi oluyor