irem-Dora canım iyi bir emzirme danışmanı varsa ama yüzyüze görüşebileceğin onunla dene. Eğer biberona başladıysan çok zor tutmaz, ben biberon vermeye başladım ikinci reddinde sonra 4.ay atağıyla tamamen kesti eds işe yaramadı doktorumda 4.ayı atlatırsan emer yoksa bırakır demişti zaten sonra da süt falan kalmadı