Bebeğim 10 gün sonra 4 aylık olacak, iki kez meme reddi yaşadık bu üçüncü oluyor, yine emmiyor. Atak haftalarında yaşadığım reddleri pozisyon değiştirerek vs çözdüm ama hep sütüm azaldı. Tam artıyor diyorum bir red daha geliyor. Eds denesem kabul eder mi, 4 ay için geç mi? Deneyen varsa cevaplarsa çok sevinirim