expectopatronum MeloMelo amin çok zor gerçekten uyutup yatırıyorum resmen kıvrana kıvrana çığlık atarak uyanıyo sancısından ve emerek rahatlamaya çalışıyo o yüzden de emzirmeyeyim diyemiyorum.😓
expectopatronum Ozlem2904 biz de öyleyiz. Memede uyumazsa sallıyoruz koyuyoruz uyanıyo. 2-3 seferden sonra uyuyo artık ama 40-45 dakika en fazla 1 saat sonra uyanıyo 😓
Ozlem2904 expectopatronum biz her sallamadan sonra uyandigind geri salli6orduk şimdi memeye alışınca emmek için uyaniyo geri 1.5 2 saatte bi yatana kadar biz yanına gidiyorum 2 3 sefer sonra gece devam
expectopatronum Ozlem2904 benimki çok gazlı maalesef emdikten sonra bi saati bulmuyo kıvranarak uyanıyo 😓
Sibel3455 expectopatronum bebeğim 6 aylık gündüz yatana kadar 4 5 uyku yapıyor enson gece 10da uyuyor sabah 6 gibi kalkar emer 9a kadar tekrar uyur