expectopatronum 8 ay 15 günlük bebeğim. 7-8bgibi güne başlıyoruz 2saat 45 dk sonra ilk uyku 1saat bazen 1bucuk saat uyur. Uyandıktan 3 saat sonra ikinci uyku yine bir saat en fazla bir saat 20 dk uyur. Uyanınca dört saat sonra gece uykusuna geçer. Ama uykuları kesintisiz degil. 4-5 defa uyanıyor bazen memeye alıyorum bazen pış pış yapıyorum.
Uyku eğitimi aldık ama ben eğitmenin her dediğini yapmadım o yüzden tam desteksiz uyumuyor oğlum. Ama ilk zamanlar hiç uyumadıgı ve beşik reddi yaptığı icin buna da şükür diyorum. Bu ara atak zamanı bir de uyku gerilemesi yaşıyor sanırım iki gece evvel resmen uyumadı uyanık kaldı gece 3-6 arası. O gün gündüz uykusu üc saati geçmişti ondan da olabilir. Simdi gündüz uykularının toplamının3 saati geçmemesini sağlıyorum.
Uykularına cok dikkat ediyorum mutlaka rutin yapıyorum kucağımda mayıstırıp yerine yatırıyorum ben de kendi yatağıma uzanıyorum. Döne döne uyuyor. Dediğim gibi uyansa da sıkıntı yapmıyorum
Gece beslenmesini kesmek istiyorum ama memeye de cok düşkün bi çocuk. Onun hakkını elinden alıyormuşum gibi geliyor. Yatarak emziriyorum uyuyunca bırakıyor memeyi hemen beşiğe koyuyorum yani gece emmesi beni aşırı zorlamıyor sırf kendi keyfim için de onun emme hakkını elinden alıyor olmam di mi:(