Miraymomm dünya umurlarında değil gerçekten. Ülkemize bu kadar yabancı ülkelerden gelenler varken üstelik, bu hastalıktan nasıl korkulmaz? 70 yaşındaki komşumuz covidi gripten hafif atlattı, ben genç yaşımda haftalarca yattım. Ne yani? Aşı olmayayım mı? Kendimi korumayayım mı? Bir seçenek varken , yol varken neden amaan belki bir şey olmaza bırakalım şansımızı?