Hastalık çok kötü bir hastalık evet ama günümüz şartlarında hem ilaçlar hem serum aldığı sürece cocugunuza birşey olmaz inşallah benim oğlum geçirdi konuşmuyordu yemiyordu kusuyordu ateşi vardı ishaldi 3 günde 5 kilo verdi ama 1 haftası dolunca eski haline dönüp yedi içti kilosunu geri aldı çok şükür hemen ölücek çocuk deyip anneleri korkutmanin ne manası var heleki aşı yaptırmayan yaptiramayan anneler için böyle birşey söylemek çok korkutucu merak etmeyin anneler serum takviyesi vücuduna yeterli suyu alınca atlatır korkmayın ama aşınızi şartlar el veriyorsa mutlaka yaptırın aşı çok önemli hafif atlatır en azından