hlyeylul Cellys biberonunu değiştirmeni tavsiye ederim eğer aptamilden sadece gaz probleminden dolayı şikayetçiyseniz dr.browns biberon alın onunla içirin aptamil gerçekten iyi kilo aldırıyor tecrübeyle sabit
Cellys hlyeylul evet onu duydum Yarin hemen gidip onu da alicagim cok tsk ederm.. avent ve Mamajoo kullaniyordum biberon olarak.. bide chicconunkinide aldik.. Ama boguluyoooor gibime geliyor onunlaaa hic memnun kalmadm
gulcan_cem_gulce Cellys ben kızıma doğduğundan beri sma kullanıyorum 2. Ayından itibaren gaz problemi kalmadı ayda 1000-1200 gr kilo aldı golden goat denedim bir kaç defa verince kustu. 10 gün sonra 2 no ya geçeceğiz acaba hipp kullansammı diye 1 no aldım hiç sevmedi. Sma bebeğime hem çok iyi geldi hem de damak tadına uydu. Tabi her bebek farklı olabiliyor. Şuan da 4-4.5 saatte bir 180 cc mama içiyor. Bezleride dolu doymasa çiş oranı ve mama yeme saati aralıpı azalırdı. Bezlerin 24 saatteki toplam ağırlığı bir margarin ağırlığına geliyorsa doyuyor diyor uzmanlar. Bezlerini takip edin isterseniz.
Melikeakiner [bilinmeyen] Sma kabızlık yapıyor ve doyurmuyor dediğiniz gibi. ikş farklı formül mama verirseniz çok daha kötü sindirimi etkilenir. Gaz sorununuz varsa, normal aptamil mamanın yanına birde aptamil conformil mama alın. Conformil gaz ve kabızlık mamasıdır. Bu iki mamayı karıştırıp verin. Gaz sorununuz çözüşür hemde aptamil gibi çok iyi bir mama ile büyür. Bize doktorumuz önermişti
Cellys Melikeakiner Yani 1 Ölcek Normalinden bir Ölcekte conformil mi? Dogru mu anladim 60 cc olmasi icin?
mutludilek sma asla bize yaramadı valla. yine en iyisi aptamil canım kesinlikle öneririm. denemiş bir anne olarak söylüyoum bunu sana.
hanifedog bebeklerde gaz tam da 3. hafta gibi başlıyor denk geldiği için aptamilde gaz sıkıntısı yaşamış olabilirsiniz. çünkü smada prebiyotik yoktur ama aptamilde var ve sindirimi rahat bir mama. içerik olarak da kesinlikle çok daha besleyici. aptamilin gazlı bebekler için conformil maması var onu da kullanabilirsiniz
Cellys Selim08 cok mantikli ozaman Yarin hemen bide o conformilide almaya gidiym.. Karistirma olarak nasil yaptiniz.. mesela 60 cc iciyorsa 1 Ölcek digerinden bir Ölcekde conformilden mi koyiyim Yoksa bir bir degistirerek mi veriym ? Siz nasil yaptiniz?
Beyza30 Cellys Aptamilin gaz sorunu olan bebek için maması var ondan al hem doyurucu pronutra kırmızı kutu ben advance kullanıyorum beyaz kutu hiç bir sorunu olmayan bebekler için ilk doğduğu zamanlar bilmediğim için advance bulamayınca pronutra alıyorduk doktora sorduk gaz sorunu olanlara veriyoruz dedi eczaneye de sorabilirsin internetten de bakabilirsin aptamil gaz sorunu olan bebekler için mama diye yaz çıkar aptamil doyurucu çok iyi kilo aldırıyor oğlum 5 Aylık 8 kilo 590 gram doğduğu ilk günden beri aptamil kullanıyoruz
Minikbezelyem87 Cellys canım verebilirsin bizim doktorumuz tavsiye etmişti kendi çocuğuna öyle kullanmış içerikleri farklı diye ikisini birlikte kullanmış çokda yararını görmüş ama bize sma yaramadı sadece aptamille devam ettik ver canım hiç bir zararı yok çünkü
burcusenova [bilinmeyen] karışık verebilirsiniz, aptamilin pronutra advance olanını kullanıyorum ben, sizde bunu mu kullanıyorsunuz?
Bernaadlgr Cellys bugün tam 40 gunluguz ayni dertteyiz sanirim 13 gun emzirdim kizim hic kilo almamis golden goat la basladik hic bi ne gaz ne kabizlik sorunu yasadim massallah iyi dolduruyor bezini 😊 2935 dogdu 2400 e kadar dustu maalesef dogun sisliginden haric 1 haftada 3500 oldu tam ve emzirmedigim halde siddetle tavsiye ediyorum zaten keci sütlü oldugu için anne sütüne en yakın olan bu mamaymış o yüzden 400 gram ı 80 tl biraz pahalı ama saglikli olmalari daha onemli bizim icin
Selim08 Cellys evet ben kısa bir süre öyle kullandım faydası oldu isterseniz doktorunuza danışın bu konuda sizi daha iyi yönlendirir