Ayyy beslenmeee..benim kanayan yaram😭büyük oğlum okullu..4. sınıf bu sene..
*geçen senelerde yediği bazı şeyleri artık yemitor(mesela krep,pankek,hamur kızartması gibi gibi)
*tostu karışık yer ama sucuk kokuyor öğretmeni istemiyor diye götürmek istemez..
*Peynirli poğaça, peynirli börek yemez,sevmez
*Ekmek arası sandviç falan istemez
*Bugün sosyete poğaçası diye bir tarif var,zeytinli yaptım ..yanında meyve suyu,mandalina,kuruyemisle goturdu
*Haftada bir çorba yaparım götürür,onu da mercim ek ister.. başka çorbaları da sever ama bunu kolay şekilde iciyormus
*Bazen makarna,bazen erişte,bazen kuskus da yaparım..bazen sarma sarabilirsem onu koyarım..çok sever 🙂
- bazen de hazır alırız,zorunluluk hallerinde..patatesli kır pidesi falan sever..
Bizim beslenme işi çok sıkıntılı..😭