gonlumungozdesi Esranur1803- bende baktım az önce kontrol ettim koku yok bı kere koku aldım belki de bana öyle geldi bilmiyorum ama bir iki defa kabuklanma oldu su an yok bı şey ama bizim ki de çok hafifti inşallah önemli bı şey değildir insan tedirgin oluyor
findiginannesi_ Esranur1803- Sağlık ocağına götürme canım ords bişey yapmazlar pek .göbeğini yaktıklarında birde 3-4 gün banyo yaptırma yakma işe yaramaz yoksa