ecmell10 belki dış cikariyirdur ondan olabilir, eğer ki hiç uyumuyorsa çare istiyorsanız hava makinesi sesi açın, benim evimde var hava makinesi gündüzleri açıyorum gündüz uykusunu hava makinesi sesiyle yapıyor. Bende evd temizlik ve yaparken sesten utanmıyor. Evi bile supuruyorum duymuyor. Yenidoganken çok kullandık hava makinesi çok sakinleştiriyordu iyi geliyordu hala kullaniyorum gündüz uyuması için sakinlessin diye bence sizde deneyin. Ben bilerek gece açmıyorum çünkü geceye alışsın istemiyorum bizimde konforumuz için tabiki ama hiç uyuyamiyorum durmuyor diyorsanız deneyin bı belki iyi gelir