mehmel54 isyan değil gerçekten artık birilerine içimi dökmeye ihtiyacım vardı, hiç tanımadığım insanlarla konuşmak beni rahatlatır diye düşündüm. Bu zamana kadar zaten hep geçecek, bu günümüze şükür, yavrum en azından sağlıklı bi sıkıntısı yok diye düşündüm sabrettim. Ama bugün duygularımı tutamadım artık, çevremde herkes o kadar salıyo ki çocuklarını uyumuş uyumamış dökmüş saçmış umrunda değil ben her şeyini saatli ayarlıyorum hiçbi şeyi şaşmasın istiyorum buna rağmen bi sonuç göremeyince dayanamadım artık. Size de çok geçmiş olsun Allah beterlerinden korusun