nidayalcindag09 Aynen fazlası zarar ben hiç yatmadım hep yurudm hareket ettim oda dikislerin üzerine baskı olduğu için şişlik morluk oldu, ama yürüyüşün de faydasıda çok oldu dogumdan 1 hafta sonra hiç bisey olmamış hiç ağrım olmamis gibi çabuk toparlandim.