nidayalcindag09 Kızlar sezeryan doğum yaptım. 6 gün oldu. Dikişlerim çok yanıyor. Ağrı kesici de fayda etmiyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Çok kötüyüm. Ne zaman geçiyor bu yanma?
gizem19_ nidayalcindag09 canım seni o kadar iyi anlıyorum biber sürmüş gibi yanıyor birşey de fayda etmiyor 20 gün sonra felan geçiyor 😭
gulsum11 nidayalcindag09 o yanmayı yaşayan bilir gerçekten ağlıyordum ben sızıdan 1 hafta 10 güne geçer canım naylon çamaşır giyme ameliyat yerine temiz bez koymayı dene terlediği zamanda çok sızlıyo çünkü
Melekbas nidayalcindag09 coo ayakta kaliyorsaniz yanma ve agri oluyor agri kesici icin doktorunuza sorun tekrardan emziriyorsaniz ilac ismi sadece doktorunuz soyler benim agri kesici ile geciyordu ama 10 gune agrilarim gecmisti
nidayalcindag09 gizem19_ gerçekten ağrıdan daha beter. O kadar kötü ki yürümekte çok zorluk yaşıyorum. 😔
nidayalcindag09 Melekbas tek ayaktayken oluyor yanma. Ağrı kesici yazmıştı doktorum ama pek faydasını görmüyorum.
Betul-08 nidayalcindag09 ameliyat yerine hiç bişey değmesin canım eczaneden gazlı bez al iç çamaşırının içine ameliyat yerine doğru koy her gün düzenli değiş evet çok ağrı oluyor insan dönemiyor bile hiç geçmeyecek eski hale dönülmeyecek gibi geliyor ama 10. Gün ağrılar geçiyor çok hafif kalıyor 20. Gün çok az dokununca falan acıyor 40. Gün hiç ameliyat olmamışsın gibi oluyor merak etme
Ysgl26 Öf ağlatır o sızlama bilirim.. 10 güne kadar kendiliğinden geçiyo csnım malesef bi çözümü yok. Dikiş yerlerine gazlı bez koyabilirsin terledikçe de yanar çünkü
Bahar66 nidayalcindag09 çok fazla ayakta durma canım, be ameliyattan sonra hiç yatmadım devamdi yürüdüm bian önce iyilesiyim dedim bu seferde dikiş yerlerinin alt ve üst tarafı şişti morardı çok çektim ondan , o yüzden dikkat et sen dinlenmeye bak
nidayalcindag09 Bahar66 çevremdeki herkes sürekli hareket et diyor ama bence fazlası zarar. O yüzden hem dinlenip hem hareket ediyorum.
Melake nidayalcindag09 bende hiç olmadı öyle bişey iç çamaşırının oraya denk gelmesin ona dikkat et canım bide komtrole git istersen
nidayalcindag09 Melake evet kuzum kontrolüm yarın. Gideceğim bakalım. Çevremdeki herkes yanmalarin olabileceğini söyledi. Ve herkes yaşıyormuş nerdeyse. İyiki yasamamissin çok kotu bı durum. Allah’ım hepimize yardım etsin 🙏
Bahar66 nidayalcindag09 Aynen fazlası zarar ben hiç yatmadım hep yurudm hareket ettim oda dikislerin üzerine baskı olduğu için şişlik morluk oldu, ama yürüyüşün de faydasıda çok oldu dogumdan 1 hafta sonra hiç bisey olmamış hiç ağrım olmamis gibi çabuk toparlandim.
Busefee nidayalcindag09 10 gün çok ağrılı acılı geçti hatta ven geçmez bu diye ağlıyordum. 10 günden sonra acı azalıyor 1 aya zaten acı falan kalmaz