Denizymn merhaba uzun zamandır foruma girmiyordum yazınızı görünce yazmak istedim. Kızımda da 3 aylıkken başladı egzama doğduğu günden beri kuru bir cildi vardı zaten mustela stelatopia serisi ile nemlendiriyordum ama sonra yetmez oldu rota asisindan sonra egzemasi ve dokuntuleri arttı doktor alerji olabilir dedi. Locoderm isimli kortizonlu krem verdi çok az uyurdu çok ağlardı kasiniyordur kesinlikle dedi. Kortizonlu kremi ince tabaka olarak sürmeniz lazım sürekli kullanilmadikca bir sıkıntı oluşturmuyor egzama bizde 1 yaşından sonra geçti onsallah sizinde öyle olur. Sormak istedikleriniz varsa cevaplarım. Egzamaya pek çok şey neden olabilir bizimki besin kaynakliydi ama sizin belki kıyafet turu belki deterjanı neden oluyor olabilir veya sampuani