Umay3840 kızımın 3 yasa gırmesıne üç ay vardı bı türlü bıraktıramıyordum bısey sürsem ıslak mendil verırım pisi temız yap derdı hasta oldu kakasında adenovırus çıktı ıshal kusma ateş hastanede yattı su bıle içmedı emmek ıstıyordu ama kızım hep süt ıstıyorum derdı kımse anlamazdı emmek ıstedıgını doktorun yanındada istedı sonra hemsere doktordan korkmasın dıye ceplerınız suprız yumurta doluydu benı cok daraltmıştı yemek yemiyordu süt süt dıyordu cıkolatasını göğsüme sürdüm cok korktu görünce sıcradı korkunc olmuş dedı asla ne gündüz ne gece ıstmedı sımdı cıleklı muzlu öyle süt ıcıyor hemen yatıyor gece uyanmasıda kesıldı kalksada yanımıza gelıp uyuyamaya devam edıyor üç buçuk yaşında