Umay3840 ben bugün ılk denemeyi yaptım. 22 aylık kızım. Doğduğundan beri memede uyur. Artık kesıcem memeyle uyutmayı. Çünkü işe başlıcam. Bugün uykudan önce emzirdim başka bir odada. Sonra unuttuğum odaya gectım. Memede süt kalmadı, memesiz uyuyalım sonra süt gelince ben haber vericem dedim. Tam 1 saat ağladı vermedim. Memeye sarıl dokun ama emmek yok dedim. Dokunmak istemedi. 1 saatin sonund ağlaya ağlaya uyudu. Ne kadar gecikirse o kadar zor oluyor onu anladım. Keşke daha erken bıraksaydım. Anladıkça zorlanıyor