Erolunannesi merhaba 6.ayda özele götürmüştüm. İyi ki de götürmüşüm diyorum.
İlk önce gözde kayma varmı diye bakılıyor kayma dereceleri iki gözünde hesaplanıyor. Karşısına alıp sesli görüntülü bir cihaz gibi fotoğraf makınasıyla çekim yapıyorlar.
Sonra her iki göz icinde obje takibi yaptırılıyor cok detaylı..
Daha sonra göz damlası damlatılıp bi yarım saat falan bekletiliyordu yanlıs hatırlamıyorsam damla sırasında azcık korku oluyor tabi ama sizin bebis daha kücük anlamayadabilir☺️ gözüne detaylı ınceleme yapıyorlar göz bebekleri,retinalarına kadar bakılıyor gözün arkasını inceliyorlar diyebilirim.
Detaylı bir rapor veriyorlar.
1 yasından sonra tekrar düsünüyorum