Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık oldu aile hekimimiz karanlıkta ışıkla bakarak muayene etti ve şükür bişey olmadığını söyledi ama bu aylarda göz muayenesini öneriyoruz dedi. Ben de göz doktoruna götürücem yarına randevu aldım. Ne yapılıyor? Sanırım bı damla damlatılıyormuş acaba bı zararı var mı? Yaptırmalı mıyım?