Lina2727 Sizce ikinci cocuk nezaman yapilmali 😂
Madem şahsi görüş sordunuz , bana göre hemen arkasına. 2 tane de yeterli, 3. olmamalı 😁 ikisi bir büyüyüp olaylar tekrar başa sarılmamalı. Düşünsene biri okula başlamış onu evde derse desteklemek lazım harflere sayılara , e o ara 2. Yi doğurmuşsun o da ağlıyor , yemek yapılacak bulaşık çamaşır temizlik 😮💨😮💨 ama ikisi bir okula gitti mi ohhh misss. Koca işe çocuklar okula işini yap sonra al eline kahveni 🤤 kuaförüne alışverişine git. Mis gibi yat dizini takip et. Yemeğini hazırlarsın. Akşam gider yatarsın gece uyanma derdin yok. Valla geçen yıl sezaryen oldum, bu ekimde Allah nasip ederse oğlum doğacak. Bir kızım bir oğlum var çok şükür Allah ıma 🙏🏻 2 tane yeterli. Onları hayırlısı ile kimseye muhtaç etmeden büyütürsem yeter bana 🥰