Lina2727 sen kendini ne zaman hazır hissederden, doğru zaman o zamandır. 7 yıl sonra ikinciyi doğurdum, ayy o kadar da çok yeeaa, onca zaman sonra yapamam, tam rahata alışmışken diyip tepki veriyorlar burda bana🤣Hiç de değil oysa. Üstelik bebeğim prematüre, buna rağmen iyi ki diyorum. Evet sil baştan oluyor ama çok güzel oluyor 🤲🏻🌺