Ayse2803 Birdunyabircennetannesi benim ki de öyle 4 gündür hep gece uykusunda agliyor ve mama istiyor normslde derin uyurdu ayrica sabahlari 8 de kalkab cocugum 6.30 da kalkiyor bu sabah baktm alt disi patlamis umarim düzelir