Bebeğim 13 ay 10 günlük yaklaşık 1 Aydır geceleri sayısını bilemediğim kadar uyanıyor. Nasıl hayatımı idame ettiriyorum bilmiyorum. Emerek uyur, emmeden uykusuna devam etmez. Yatarak emiyor maalesef. Doktoru azı dişlerinin patlamak üzere olduğunu söylemişti. Başka bir sebep aramalı mıyım? Bu arada iştahı felaket kötü.