Mervenes1907 curly_mom inşallah canım bı bu kadari bile iyi çok şükür gece dışında sıkıntı yok gündüz çoğunlukla söylüyor şimdi birazda anlasam bile söylemesini bekliyorum tutmaya başladı dışarı çıkıyoruz alışsın diye bakalım inşallah gecede düzelir
curly_mom Mervenes1907 öyle valla gerçekten 🤗 Bizim ki de dışarda tutuyor, çok sıkışırsa söylüyor falan 🥲 baya iyi bişey 🙏🏼
Bsrsyy94 Zera değiştirirken bebeğiniz uyanmıyor mu? Gece ilk yattığında tamam uyanmazda sabah kesin uyanır ya
Zera Bsrsyy94 Uyansa da uyku sersemligine anlamiyordu zaten, yani uyanmasina yakin aliyordum bezi. Bilerek uyandirmiyordum☺️
Bsrsyy94 Zera kızım sabah zaten çok erken uyanıyor onu düşünerek sordumda sabah alırken muhtemelen uyanır ve bence bi daha uyumaz
curly_mom Mervenes1907 hımm yok, bizim ki uyanınca yapıyor ya.. Ama su içiyo baya yine çişi geliyo 🤦🏻♀️
Mervenes1907 curly_mom şimdi uyandı ağladı WC yetisemedik ama en azından yatak batmadi 🥰duzelicez inşallah be
curly_mom Mervenes1907 inşallah düzelicektir 🙏🏼 3- 3.5 yaşı bulur diyenler var 🙄 Ben tuvalete götürmüyorum çünkü uykusu dağılınca huysuz oluyo ve tekrar dalması zor oluyo şimdilik odasında maşrapa bulundurıyorum oraya yaptırıyorum çişini (o da bi süreç olcak belli ki) 🥲
Mervenes1907 curly_mom ben bir iki kere getirdim odaya lazımlık da oturmayinca geri götürdüm bide öyle deniyeyim uyanırsa maşrapa yapsın
Mervenes1907 curly_mom benim korkum aslında gece altina yapmaya alismasi o yüzden uyandırıp yaptırmak istiyorum yada tutmaya alışsın illa ki olucaktir kaçamak ama alisknakik kötü bişey
curly_mom Mervenes1907 yani kolay oluyor mairapa 😅 Mervenes1907 Ahh evet aynı dertten muzdaribim ben d2 aynısını düşünüyorum 🤦🏻♀️ inşallah öğrenirler ne diyelim 🤷🏻♀️🙏🏼🙏🏼