Kızlar merhaba 👋
Oğlum 29 aylık, 2 haftadan fazla oldu tuvalet eğitimine başladık.. 3 - 4 güne gündüz için çiş olayını çözdük, artık hiç kaçırmıyor süylüyor..
Kaka sorunumız var doğal olarak. Tutuyor 2 gün falan. En son tutamıycak duruma gelince tuvalete yaptırabiliyorum anca 🤷🏻♀️ bu süreç de normal biliyorum ve sabrediyorum öğretmeye çalışıyorum..
Ama konum o değil.. Geceleri sürekli çiş yapıyor 🤦🏻♀️
(Zaten önceden de gece boyu bezi dolup taşardı)
Yani napcam böyle bilmiyorum 🤷🏻♀️
Bi dönem bıraktım yapsın ıslansın ki anlasın yok olmadı.
Alarm kurup kalkıyorum çişe tutyorum yetişebilirsem.. Bazen yetişemiyorum üstüne yapmış oluyor, valla yoruldum artık 🤦🏻♀️
Ne zaman alışır ne zaman düzelir bu durum, bana bi yol gösterin akıl verin 🥲🙏🏼❤️